شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید تاریخ و ساعت بازی تیم‌های فوتسال فرش آرا و سن ایچ (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) | نبرد هم‌پله‌ها اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

رضایی فر:اختلاف ما با آمریکا انقدر نیست|با فرانسه می توانیم پابه پا پیش رویم

  • کد خبر: ۷۵۸۳۳
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
رضایی فر:اختلاف ما با آمریکا انقدر نیست|با فرانسه می توانیم پابه پا پیش رویم
بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: اختلاف ما با آمریکا انقدر زیاد نیست و تمرکز تیمی ما از دست رفته بود، به همین دلیل اختلاف امتیاز بیش از حد شده بود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، نوید رضایی‌فر بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان که در تقابل با آمریکا در المپیک توکیو موفق به کسب ۱۲ امتیاز شد، درباره این دیدار گفت: من خیلی به امتیاز فکر نمی‌کردم و تمام تلاش و تمرکز من روی این بود که بتوانم به تیم کمک کنم تا بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی کسب کنیم. یک جا‌هایی از بازی تمرکز تیمی ما از دست رفت و باعث شد این اختلاف بیافتد. اختلاف ما بیش از حد شده بود و فکر می‌کنم اختلاف ما با تیم آمریکا انقدر نیست، اما ما تمام تلاشمان را کردیم.
رضایی‌فر در ادامه گفت: متاسفانه در دوتا از شوت‌های ۳ امتیازی پای من روی خط بود. من این اعتماد به نفس را دارم که هرجا در بازی خالی باشم اقدام به شوت سه امتیازی کنم، خداراشکر امروز اقدام‌های من گل شد.
او درباره دیدار با فرانسه هم گفت: باید تمام تلاشمان را بکنیم تا برای بازی بعدی آماده شویم. فرانسه تیم قدرتمند و بزرگی است و بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. درست است که در بازی اول فرانسه آمریکا را شکست داد، اما در بازی‌های دوستانه پیش از المپیک هم از ژاپن شکست خورد. می‌توانیم بازی پا به پای خوبی با آن‌ها انجام دهیم و مطمئنا تمام تلاشمان را خواهیم کرد، از مردم هم می‌خواهم که ما را دعا کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->